به گزارش ایرنا، ماشاالله احمدی روزچهارشنبه درنشست خبری با خبرنگاران این شهر افزود: با ارتقای درجه شهرداری امکان جذب نیروی انسانی مورد نیاز، منابع و امکانات و اعتبارات بیشتر فراهم خواهد شد.
وی اظهارکرد: شهرداری با درجه کنونی ازلحاظ نیروی انسانی و مالی دچار مشکل است و درصورت ارتقای درجه، فعالیت خود را چندین برابر خواهد کرد.
احمدی ادامه داد: درجه شهرداری که هم اینک برمبنای 7 است باتوجه به تعداد کارکنان شهرداری و جمعیت شهر سنخیت ندارد و باید حداقل درجه 10 باشد.
شهردار گناوه، سالم سازی و شفاف سازی مالی را در شهرداری از دیگر اولویت های کاری خود دانست و گفت: در این ارتباط گام های خوبی برداشته شده و تلاش خواهم کرد که تا پایان دوران مسئولیت شهرداری بدهی نداشته باشد.
وی اظهارکرد: شفاف سازی و صادق بودن از موفقیت های یک مدیر است که آن را سرلوحه کاری خود قرار داده ام و هیچ واهمه و ترسی ندارم.
احمدی افزود: از بدو مسئولیت، افراد زیادی برای مطالبه های خود به شهرداری مراجعه کردند که فاقد قرارداد و صورت وضعیت هستند و هزینه های اضافی بر شهردای تحمیل کرده اند که مشکلات عدیده ای برای این مجموعه بوجود آورده است.
شهردار گناوه درباره گله مندی برخی از برداشتن سرویس بهداشتی در پشت بانک رفاه این شهر گفت: این مکان علاوه براینکه ازلحاظ بهداشتی و زیستی مشکل ساز شده بود، معلولان نیز دسترسی به آن نداشتند که تصمیم گرفته شد نوسازی شود.
وی اظهارکرد: تلاش خواهیم کرد که نوسازی سرویس بهداشتی این نقطه تا اسفندماه امسال به پایان برسد.
احمدی با اشاره به اینکه در ساماندهی دستفروشان و بهبود خدمات دهی نیازمند همکاری و مشارکت بازاریان هستیم گفت: سایت تجاری این بندر به اندازه شهر برازجان زباله تولید می کند و شهرداری برای پاکسازی این نقطه که گردشگران زیادی را پذیرا می شود، مجدانه تلاش می کند و نیاز است که بازاریان، شهرداری را حمایت و یاری کنند.
شهردار گناوه به آخرین وضعیت طرح پل گردشگری این شهر اشاره کرد و افزود: در این ارتباط اعتبار این طرح اختصاص و با پیمانکار آن صحبت و مقرر شده که پس از سنگ پلاس میلگردهای ستون و تخریب بتن های فاسد شروع به بتن ریزی کند.
وی گفت: پیگیری های لازم برای طرح احداث پل ورودی شهر نیز انجام و در این ارتباط استعلام های پنجگانه از دستگاه های مرتبط دردست اجراست که پس از طی این مراحل مناقصه آن صورت می گیرد.
احمدی یادآورشد: پل نزدیک مرقد سیدرضا زیر نظر شهرداری نیست و مربوط به اداره راهداری است.
شهردار گناوه اظهارکرد: باتوجه به اینکه از شورای اسلامی شهر مجوز اجرای 130 هزارمترمربع آسفالت و 150 مترمربع کانیو و زیرسازی اخذ شده از همشهریان خواست تا برای آسفالت کوچه های خود یک نماینده به شهرداری معرفی تا بررسی و تصمیم لازم اتخاذ شود.
وی از رسانه های این شهر خواست تا علاوه بر منتقدبودن، مشاور شهرداری باشند و مشکلات و نارسایی ها شهر را گوشزد و طرح و ایده و راهکارهای خود را برای توسعه و پیشرفت این منطقه گردشگری ارایه دهند.
مسئول روابط عمومی شهرداری گناوه گفت: شفاف سازی و آگاه رسانی از فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار گرفته است.
سجاد ابراهیمی افزود: نشست خبری شهردای و شورای اسلامی شهر با خبرنگاران برای دومین بار به منظور ارتباط هرچه بیشتر بین این قشر آگاه و بیدار جامعه و اطلاع رسانی از عملکرد این 2 نهاد به همشهریان برگزار می شود.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه حدود 70 هزارنفر از جمعیت 102 هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.