به گزارش ایرنا، غلامرضا عنایتی سه شنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: داور این دیدار به نوعی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت و اعلام پنالتی در دقیقه پایانی کرد.
وی گفت:با این حال سیاه جامگان برابر پارس جنوبی بازی خوبی ارائه کرد که امید است روند حرکتی این تیم در بازی های آینده بهتر شود.
عنایتی ادامه داد: در این دیدار موقعیت‌های خوبی روی هر 2 دروازه ایجاد شد و هر دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردند.
وی گفت: بازیکنان سیاه جامگان بازی جوانمردانه ای را ارائه کردند و زمین خوردن آنها در جریان بازی به دلیل مصدومیت و بدون قصد برای اتلاف وقت بود.
عنایتی ادامه داد: هدف بازیکنان سیاه جامگان در این بازی ارائه بازی شرافتمندانه بود که با وجود موفقیت در این امر در کسب نتیجه مدنظر خود موفق نشدند.
وی افزود: برای جذب بازیکن در نیم‌فصل دوم برنامه داریم که بدون شک بازیکن بی‌کیفیت و سیاهی لشکر جذب نمی‌کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در ارتباط با میزبانی تیم فوتبال جم نیز افزود: میزبانی جمی ها در طول اقامت تیم سیاه جامگان در این شهر بسیار مناسب بود و جای خوشحالی است که یک تیمی با چنین تماشاگران پرشوری در لیگ برتر قرار دارد.
وی در ارتباط با تیم های هم گروه ایران درجام جهانی 2018 روسیه نیز گفت: گروه بسیار خوبی است و نباید ناامید شویم چراکه کار برای ما سخت‌تر می‌شود.
عناتی افزود: در این مسیر باید برای صعود به دور دوم با برنامه ریزی مناسب نهایت تلاش خود را بکار گیریم.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.