به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز چهارشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر افزود: تا زمانی که سلامتی و امنیت را از دست ندهیم به اهمیت آن به‌خوبی پی برده نمی‌شود.
وی گفت: مصوبات شورای سلامت باید بر بحث پیشگیری تاکید داشته باشد چراکه پیشگیری مقدم بر درمان است و اگر ما پیشگیری را انجام دهیم و به درمان نرسیم ضمن صرفه اقتصادی خانوار و صیانت از بیت‌المال اقدامی شایسته و کارساز نیز انجام‌شده است.
فرماندار دیر افزود: همه دستگاه‌ها به وظیفه ذاتی خود در قبال سلامت مردم بپردازند و با همکاری دیگر دستگاههای مسئول مشکلات این حوزه را رفع کنند.
وی با اشاره به ساخت خانه‌های بهداشت روستایی گفت: تمامی روستا‌های شهرستان دیر که شرایط لازم برای احداث خانه بهداشت داشته‌اند در آن مناطق خانه بهداشت ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.
اعتماد اظهارداشت: در دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت شهرستان دیر اقدامات خوبی ازجمله تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ساخت خانه‌های بهداشت، اورژانس جاده‌ای، بیمارستان، پایگاه سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت انجام‌شده است.
وی اضافه کرد: بیمارستان دیر که سال‌ها عملیات اجرایی آن متوقف مانده و به یکی از مهمترین مطالبات مردم تبدیل‌شده بود در دولت تدبیر و امید با تلاش همه مسئولان تکمیل و به بهره‌برداری رسید و مشکلاتی پیرامون بیمارستان دیر وجود دارد که همه دستگاه‌ها، مسئولان و مردم باید کمک کنند تا این مشکلات برطرف شود.
دیر در فاصله 200کیومتری جنوب استان بوشر قراردارد.
7207/ 6045**خبرنگار: عباس بحرانی:انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.