مراد شمس الدینی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: حامیان این نهاد علاوه بر کمک‌ های نقدی ازطریق غیرنقدی نیز نظیر تامین سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی، هزینه درمانی، جهیزیه و مسکن ایتام، پوشاک و مواد خوراکی، ایتام را حمایت می کنند.
وی، ارزش کمک های نقدی و غیر نقدی حامیان به ایتام را در مهر امسال 820 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: حامیان در سال گذشته هفت میلیاردو 88 میلیون ریال به‌ صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام و طرح محسنین کمیته امداد شهرستان گناوه کمک کردند.
شمس الدینی ادامه داد : تقویت حس همدلی و همکاری درجامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام ، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار رعایت عزت نفس و حفظ کرامت انسانی ایتام و خانواده‌ های آنان از جمله اهداف کمیته امداد برای اجرایی کردن طرح های اکرام ایتام و محسنین است.
وی گفت: خیران می توانند برای حمایت از ایتام با مراجعه به کمیته امداد جهت ثبت نام و دریافت شناسنامه ایتام و خانواده های محسنین اقدام و با تعهد پرداخت حداقل 300 هزار ریال به صورت ماهانه در این طرح های خداپسندانه مشارکت داشته باشند.
رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه اظهار کرد: پرداخت 375 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به 15 نوعروس تحت حمایت از دیگر فعالیت های این نهاد در سال جاری است.
وی گفت: این نهاد از همه ظرفیت های خود اعم از جمع آوری کمک های مردمی، صدقات، کمک های خیران و موسسه های حمایتی برای کمک به نوعروسان استفاده خواهد کرد.
وی اظهارکرد: علاوه بر کمک هزینه تهیه جهیزیه به نوعروسان، به پسران در شرف ازدواج با نام هدیه داماد نیز مساعدت می شود.
شمس الدینی یادآورشد: این نهاد 2 هزار و 459 خانوار را در سطح شهرستان گناوه تحت حمایت قرار داده و در سرفصل های مختلف به آنان خدمت رسانی می کند.
شهرسان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.