نادر شفیع خدایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تغییر سمت وزش باد در استان بوشهر به سمت جنوبی است.
وی بیان کرد: همچنین پیش بینی می شود از امشب و طی روزهای شنبه تا عصر یکشنبه هفته پیش رو سرعت وزش باد جنوبی در استان بویژه بر روی دریا و در قسمتهای شمالی و مرکزی خلیج فارس برای ساعاتی افزایش قابل ملاحظه ای یابد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهرادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و احتمال وقوع موقت ناپایداری جوی پیش بینی شده است.
به گفته شفیع خدایی در این مدت سمت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری جوی به بیش از 40 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
وی اظهار کرد: در این مدت ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که در نقاط دور از سواحل استان تا 120 سانتیمتر نیز می رسد.
وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 02:18 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 08:21، جزر دوم ساعت 13:55 و مد دوم ساعت 20:23 دقیقه پیش بینی شده است.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.