به گزارش ایرنا، سعید کشمیری روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای انجمن مردم نهاد فعالان اجتماعی شهرستان گناوه افزود: عدالت بدین معنا نیست که در همه جا امکانات یکسان وجود داشته باشد، بلکه بدین معنی است که دسترسی به نیازهای درمانی و بهداشتی برای همه مردم میسر و هموار شود.
وی با بیان اینکه طرح مطالبه و خواسته های مردم بصورت رودرو و بدون دغدغه و واهمه با مسئولان از دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهارکرد: مطالبه های حاضران و داشته های دانشگاه علوم پزشکی در این نشست باید در یک کفه ترازو قرار دهیم تا به یک تعادل برسیم.
وی گفت: فعالان اجتماعی و مردم گناوه مطمئن باشند در توزیع امکانات و تجهیزات هیچگونه تبعیضی نسبت به این شهرستان قایل نخواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر اظهار کرد: از فعالان اجتماعی انتظار داریم در چنین نشست هایی بدنبال درخواست در زمینه زیرساخت های سلامت باشند.
وی گفت: خواسته و نیازهای درمانی و بهداشتی که توسط فعالان اجتماعی مطرح شده در جلسه ای با تشکیل کارگروه تخصصی بررسی و پاسخ خواهیم داد.
حاضران دراین نشست به بیان مسایل و مشکلات درمانی و بهداشتی شهرستان گناوه اشاره و با ارایه راهکار خواستار پیگیری و برطرف کردن آنان شدند.
مشکلات زیرساختی بیمارستان امیرالمومنین (ع) و سوانح و سوختگی چرومی ازجمله فاضلاب، کمبود امکانات و تجهیزات کافی از جمله ام آر آی و سونوگرافی، نبود پزشکان مجرب و متخصص، نبود پزشک سونوگراف زن و آزمایشگاه غربالگری و نگاه خاص به شهرستان گناوه در توزیع امکانات، تجهیزات و پزشکان متخصص از عمده مطالب مطرح شده حاضران در این نشست بود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.