به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: امسال هم مردم مومن و انقلابی شهرستان دیر از محل شهدای گمنام تا امام زاده شاه ابوالقاسم در روز اربعین پیاده روی می کنند.
وی در ارتباط با پنجم آذر روز بسیج گفت: بسیج متعلق به همه آحاد مردم است و همه مدیران و دستگاههای اجرایی در گرامیداشت این روز حضوری گسترده داشته باشند.
فرمانداردیر به مناسبت 13 آذر سالروز شهادت 2 شهید شهرستان شهید احمد حیدری و شهید سمنبر عالی پور اظهارداشت: هر چه داریم از برکت خون پاک شهداست و باید این روز که به نام روز شهرستان نام گذاری شده برنامه های خوبی اجرایی شود.
وی با اشاره به 13 آبان روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: گسترش فرهنگ شهادت در بین نسل امروزی ضروری است و باید ترویج فرهنگ ایثارگری و فداکاری در میان نوجوانان ما نهادینه شود.
اعتماد بیان کرد: توجه ویژه به پدافند غیر عامل باعث افزایش امنیت در کشور شده و انسان ها را در برابر بسیاری از تهدیدات تقویت می کند.
فرماندار دیر در ارتباط با برپایی نماز جماعت در ادارات، ارزشیابی مدیران دستگاههای اجرایی، انضباط کاری، تکریم ارباب رجوع، تسریع در موافقت نامه پروژه های عمرانی، زمین اداره ثبت اسناد، تسریع در تکمیل مخزن 10 هزار متر مکعب شهر دیر نکاتی بیان کرد.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.