به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی روز یکشنبه در جمع شماری از فعالان دانشگاه های آزاد استان بوشهر افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال رشته‌های دانشگاه آزاد در این ارتباط تدوین و تدریس می‌شود و رشته‌های مؤثر در ایجاد اشتغال بر اساس ظرفیت استان ها مورد توجه جدی قرار دارد.
وی بیان کرد: جذب نخبگان در حوزه‌های مختلف از برنامه‌های مهم دانشگاه آزاد است و این دانشگاه در حوزه‌های مختلف اقتصاد دانش‌بنیان براساس ارکان اقتصاد مقاومتی رشته‌های مورد نظر را تدوین کرده است.
ولایتی اظهار داشت: با این رویکرد امید داریم که دانشگاه آزاد اسلامی بتواند به عنوان یک الگوی ارزشمند برای سایر دانشگاه های دنیا باشد.
وی همچنین با تاکید بر توجه به بازار کار فارغ التحصیلان دانشگاهها اظهار داشت: دانشگاه آزاد رشته‌های خود را متناسب با بازار کار هر منطقه مورد توجه قرار داده تا از این طریق بتواند در راستای اشتغال زایی گامی اساسی بردارد.
ولایتی ادامه داد: این دانشگاه بر سه رکن دانشگاهی، آزادی و اسلامیت قدم بر داشته و براساس سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری همه ظرفیت های خود را بکار گرفته است.
رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: مدیریت توانمند و کارآمد به عنوان یکی از اولویت‌های مهم این دانشگاه مورد توجه قرار گرفته تا از این طریق بتواند نیروهای توانمند را براساس ظرفیت‌های جغرافیایی کشور تربیت و آموزش دهد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.