به گزارش ایرنا، بهادر عبدی سه شنبه شب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این فصل تا به اینجای کار چهار بازی برای تیم آلومینیوم انجام داده ام که در هر چهار بازی بازیکنان دو طرف از عملکرد داوری ناراضی بودند.
وی بیان کرد: این نارضایتی دو طرفه بیانگر این است که اشتباه های داوران از روی قصد و غرض نیست بلکه از کم تجربگی داوران لیگ یک است.
عبدی افزود: داوران این فصل از مسابقات لیگ یک از تجربه کافی برخوردار نیستند که همین امر منجر به ضرر و زیان تیم ها می شود.
وی یادآور شد: تیم ها در لیگ یک متحمل سختی و دشواری های فراوانی می شوند و با این شرایط متضرر شدن آنها به دلیل اشتباه های داوری منطقی به نظر نمی رسد.
عبدی ادامه داد: تصمیم های اشتباه داوران در موارد بسیاری منجر به برکناری مربیان به دلیل نتایج ضعیف می شود و با این تاثیرگذاری داوران نیاز است تدابیر لام برای افزایش میزان کیفیت داوری ها اندیشیده شود.
وی در ارتباط با دلیل نیمکت نشینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: اینکه در بیشتر دقایق بازی مربیان تیم کنار خط حاضر می شدند امری طبیعی و بسیاری از سرمربیان تیم ها در طول بازی نشست روی نیمکت را ترجیح می دهند و هدایت بازیکنان را به مربیان خود واگذار می کنند.
عبدی ادامه داد: این شیوه که مربی هدایت کننده بازیکنان حاضر در مستطیل سبز باشند نیز با اقبال بیشتری توسط بازیکنان همراه شده است.
وی یادآور شد: در این یکماهی که به تیم آلومینیوم پیوسته ام، 'بصیری' را یک مربی با دانش کار بلد دیدم که تمامی بازیکنان نیز حرف شنوی کافی از وی دارند.
بازیکن تیم آلومینیوم اراک در ارتباط با بازی تیمش با ایرانجوان بوشهر گفت: تاکنون چهار بازی است که شکستی نداشتیم و می توانستیم در این دیدار حتی برنده بازی باشیم که این مهم محقق نشد.
عبدی، در باره دوران حضورش در تیم شاهین بوشهر گفت: در ایران خونگرمی و مهمان نوازی بوشهری ها زبانزد خاص و عام است و از دوران بازیگری خود در شاهین بوشهر خاطرات بسیاری خوبی دارم.
وی یادآور شد: با وجود اینکه نزدیک به 10 سال از حضورم در استان بوشهر می گذرد هنوز مورد لطف و احترام آنها قرار دارم که این نشان از بزرگی و نجابت مردم بوشهر است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.