به گزارش ایرنا، روح الله نصرتی روز سه شنبه در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی بر اساس ظرفیت‌‌های این شهر افزود: شهر ساحلی بوشهر دارای قابلیت‌های مهم در عرصه سرمایه‌گذاری است که این ظرفیت‌ها نیازمند شناسایی و تدوین است.
وی معرفی و شناساندن ظرفیت سرمایه‌گذاری را ضروری دانست و اضافه کرد: ظرفیت‌‌های سرمایه گذاری در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، تفریحی و گردشگری شهر بوشهر در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شود.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای بوشهر، دریا را فرصت در عرصه سرمایه‌گذاری دانست و با تاکید بر تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه اظهارکرد: دریا به عنوان یک فرصت بسیار خوب در عرصه سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که در این زمینه اقدامات مفیدی در معرفی ظرفیت سرمایه‌گذاری بوشهر شده است.
نصرتی با بیان اینکه بوشهر در عرصه سرمایه‌گذاری گردشگری از ظرفیت بالایی برخوردار است ادامه داد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در قالب هتل، کمپ‌های اقامتی، مهمان پذیرسنتی در بافت تاریخی بوشهر و پارک آبی و شهربازی مورد توجه قرار دارد.
وی با بیان اینکه این کمیسیون مذاکراتی با تعدای از سرمایه گذاران بومی و غیر بومی داشته است گفت: امیدواریم با پیگیری مناسب بتوان آنها را به نتیجه رساند.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر بوشهر با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این بندر افزود: بسته جامع فرصت‌های سرمایه‌گذاری بر اساس ظرفیت‌های شهر بوشهر با رویکردهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باید تدوین شود تا دستیابی به اهداف چشم انداز توسعه متوازن بندر بوشهر را ممکن ‌سازد.
نصرتی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های جدید باید براساس نیاز شهر شکل گیرد اظهار داشت: سرمایه‌گذاری باید بر اساس نیاز شهر محقق شود تا توسعه شهری مفید و سودمند باشد از این رو انتظار می‌رود در تدوین بسته‌های سرمایه گذاری تمام این مسائل دیده شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.