به گزارش ایرنا، در این نشست که علنی و رسمی بود، شهردار و اعضای شورای اسلامی برنامه های مختلفی را در حمایت از این ورزشکاران ارایه دادند و بر حمایت جدی از آنان که صاحب مقام های متعدد در رقابت های جهانی و آسیایی شدند، تاکید کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه در این نشست گفت: اولین راهکار برای برطرف کردن مشکلات و مطالبه های ورزشکارانی که در میدان های بین المللی افتخارآفرینی و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آوردند، تشکیل یک کارگروه ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان متشکل از کارشناسان، خبرنگاران و صاحب نظران در امر ورزش و تشکیل صندوق مالی برای این قشر است.
روح الله ملک زاده افزود: معیار و ملاک برای حمایت از مدال آوران بر اساس اولویت بندی و نوع مقام‌های کسب شده در رقابت های المپیک، جهانی، آسیایی و کشوری باید باشد.
وی گفت: در این شهر ورزشکاران مستعد و خلاقی وجود دارد که با حداقل امکانات و کمبودها افتخارات زیادی برای کشور و این شهرستان کسب کردند و شایسته بهترین ها هستند و نباید در حمایت از آنان کوتاهی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر گناوه اظهارکرد: در این شهر فضای ورزشی کافی بویژه برای بانوان وجود ندارد و باید با همکاری شهرداری و دیگر دستگاههای اجرایی مرتبط در گسترش فضاهای ورزشی برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر در کنار توجه به مسایل عمرانی و مبلمان شهری اهتمام به ورزش و فرهنگ نیز را باید در برنامه کاری خود قرار دهد و با توان و امکاناتی که دارد در آماده سازی و ایجاد بسترهای لازم برای ورزش تلاش کنیم.
شهردار گناوه گفت: اولین راهکاری که می‌تواند تندرستی و سلامتی به جامعه را تقویت کند، پرداختن به امر ورزش است و تلاش خواهیم کرد به این مقوله توجه جدی شود.
ماشاالله احمدی افزود: باوجود اینکه بیشتر شهرداری های کشور دارای مجموعه بزرگ ورزشی هستند اما در این شهر چنین امکاناتی وجود ندارد که در برنامه اصلی شهرداری و بودجه سال 97 با همراهی و همکاری شورا گنجانده شود.
وی گفت: همه تلاش قانونی خود را برای کمک به مدال آوران ورزش و فرهنگ انجام خواهیم داد و در صورت گرفتن مجوز و مراحل قانونی براساس اولویت بندی پنج تن از ورزشکاران مدال آور المپیک و جهانی به استخدام شهرداری در خواهند آمد.
شهردار گناوه افزود: درباره عوارض نوسازی و بازسازی اماکن ورزشی درصورتیکه ازطرف سازمانی نظارتی زیرسئوال نرویم درصدی از آن را هزینه کمک به ورزش خواهیم کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: دولت در چندسال اخیر به توسعه فضاهای ورزشی دراین شهرستان نگاه خاصی داشته است.
رحمان عمادی افزود: در تلاشیم خوابگاه ورزشکاران در سال جاری افتتاح شود که از این فرصت می توان برای میزبانی مسابقات مختلف در سطح استانی و کشوری استفاده کرد.
وی اظهارکرد: احداث سالن ورزشی ویژه برای بانوان ضرورت است که در هفته تربیت بدنی امسال با پیگیریهای نماینده حوزه انتخابیه و همکاری شورا و شهرداری کلنگ آن به زمین زده می شود.
وی گفت: تخریب سالن ورزشی شهید عباسی در این اداره که بیش از ۳۰ سال از عمر ساخت آن می گذرد بزودی آغاز خواهد شد و طراحی و ساخت سالن های موردنیاز ورزشکاران در آن محل شروع می شود.
دراین نشست ورزشکاران مقام آور به بیان مسایل و مشکلات حوزه های خود پرداختند که مهم ترین آنها کمبود سالن و امکانات ورزشی و مالی بود.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی* انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.