به گزارش ایرنا، بهروز نوروزی فرد روز یکشنبه در حاشیه تمرین تیم شاهین بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در فصل جاری با برنامه ریزی مناسبی که در زمینه جذب بازیکن صورت گرفت، کادر فنی تیم پرمهره ای را آماده مسابقات کرده ولی با این وجود هر کدام از بازی های شاهین حساسیت خاص خود را دارد.
وی بیان کرد: بازیکنان کارآمد و با تجربه ای در کنار چند جوان خوب و مستعد تیمی مدعی را روانه رقابت ها کرده است و تاکنون نیز نتایج خوبی بدست آمده است.
نوروزی فرد ادامه داد: به شخصه معتقدم که در ادامه رقابت ها با هماهنگی بیشتر شرایط فنی تیم روند مطلوب تری پیدا می کند.
وی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته گروه ما نسبت به 2گروه دیگر سخت تر هست اما فرقی ندارد زیرا هر بازی برای ما حکم فینال دارد و با هدف صعود به لیگ دسته یک می خواهیم در دور اول و دور دوم با قدرت بازی ها را دنبال کنیم.
نوروزی فرد اضافه کرد: برای فصل جاری بازیکنان جوان و مستعدی از تیم های پایه به تیم بزرگسالان ملحق شده اند که می توانند در بازی های فرارو برای تیم شاهین کارساز واقع شوند.
وی در ارتباط با هواداران شاهین گفت: هواداران هویت شاهین هستند و بزرگترین تکیه گاه برای بازیکنان و کادر فنی به شمار می روند.
نوروزی فرد افزود: عملکرد هواداران در حمایت از تیم قابل تقدیر است و امیدوارم در ادامه رقابت ها شاهد حمایت پرشورتری از آنها باشیم.
شاهین شهرداری بوشهر اکنون با 10 امتیاز و با یک بازی کمتر در رده دوم گروه خود قرار دارد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.