به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: میزبانی از جشنواره مشاعره رضوی افتخاری برای استان بوشهر است.
وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این جشنواره خواندن اشعار شاعران کشور با موضوع رضوی توسط مشاعره کنندگان است که این اتفاق در دیگر رشته های فرهنگی و هنری کمتر محقق خواهد شد.
ماحوزی اضافه کرد: نیت و هدف افراد دخیل در این جشنواره بر گرفته از دوستداری و ارادتمندی آنان به آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) است.
وی افزود: در این جشنواره کسانی که برای امام رضا (ع) از روی اعتقاد قلبی شعر می سرایند، می نویسند و در هر بخشی گام برمی دارند هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند هستند.
مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی نیز اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی روز 19 مهرماه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی با حضور مسئولان کشوری و استانی، مشاعره کنندگان از سراسر کشور، علاقمندان به شعر و ادبیات و مهمتر از آن عاشقان آستان شمس الشموس افتتاح خواهد شد.
فریما بوشهری اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است که با حضور 64 مشاعره کننده از سراسر کشور در استان بوشهر برگزار خواهد شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.