به گزارش روز شنبه ایرنا، طی هفته گذشته تصاویری از تشییع شهید حججی در حرم رضوی، تهران و نجف آباد اصفهان به کرات در بین کاربران فضای مجازی استان بوشهر رد و بدل شد.
پخش کلیپی از مداحی شهید حججی از دیگر موارد بازتاب پیدا کرده در ارتباط با این شهید مدافع حرم است.
شهید محسن حججی پس از دستگیری توسط گروهگ تروریستی داعش سر وی از تنش جدا شد و پس از وقفه ای چند هفته ای پیکر از سر جدای وی به ایران آمده و در زادگاهش نجف آباد اصفهان در دل خاک آرام گرفت.
- برگزاری آئین های ویژه دهه اول محرم در اقصی نقاط استان بوشهر نیز بخش قابل توجهی از سوژه های فضای مجازی استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.
-انتخاب استاندار جدید بوشهر همچنان از سوژه های اصلی این روزهای های فضای مجازی استان بوشهر است که دامنه این گمانه زنی ها به تفاوت دیدگاه دو نماینده استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی نیز دامن زد.
انتشار لیست نهایی مجمع نمایندگان استان بوشهر پیرامون گزینه های مدنظر آنان برای استاندار بوشهر در فضای مجازی منجر به مصاحبه های این نمایندگان علیه یکدیگر شد.
- انتصاب استاندار سابق بوشهر به سمت استانداری گیلان و تصمیم وی برای بکارگیری جوانان و بانوان در بدنه مدیریتی دولت از دیگر موارد بازتاب پیدا کرده در فضای مجازی استان بوشهر است.
- انتصاب عبدالرحمان ندیمی بوشهری استاندار بوشهر در دولت سازندگی بعنوان معاون وزیر اقتصاد از دیگر خبرهایی بود که در استان بوشهر بازتابی قابل توجه داشت.
استفاده نکردن از نیروهای بوشهر در بدنه ارشد دولت همواره با انتقادهایی از سوی بوشهری ها همراه بود که در این دوره با انتصاب چهار بوشهری(2 نفر در سمت استاندار استان های گیلان و فارس و 2 نفر در سمت معاون وزیر) رضایت نسبی بوشهرها را در پی داشته است.
-اهدا عضو جوان مرگ مغزی شهرستان دشتستان نیز در شبکه های اجتماعی مختلف در استان بوشهر بازتابی چشمگیر داشت.
-انتصاب فرمانده سابق سپاه امام صادق بوشهر به سمت فرمانده سپاه الغدیر یزد از دیگر موارد بازتاب پیدا کرده در فضای مجازی استان بوشهر است.
7212/1352
خبرنگار: عبدالصمد شهریای**انتشار دهنده:نوشین مطلبی خواه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.