به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدغلامرضا هاشمی روز چهار شنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار عالی شهر افزود: شهر جدید عالی شهر با جمعیت قریب به 30 هزار نفر با مشکلات فراوانی روبرو است که تنها راه برون رفت از این وضعیت تعامل و همدلی شورا و شهرداری این شهر است.
وی بیان کرد: در برخی موارد بی مهری هایی نسبت به شهر عالی شهر صورت گرفته که این وضعیت مطلوب مردم شهر عالی شهر نیست.
هاشمی ادامه داد: مقرر شده بود این شهر سرریز جمعیتی بوشهر را در خود جای دهد که در چنین شرایطی باید امکانات عالی شهر نیز همانند خود شهر بوشهر باشد ولی اکنون وضعیت این گونه نیست.
وی گفت: در این چند سال در شهر عالی شهر برخی امکانات فراهم و تغییر فیزیکی در فضای مبلمان شهری آن شهر ایجاد شده که این میزان با وضعیت مطلوب و ایده آل شهروندان فاصله دارد.
هاشمی بیان کرد: شورا و شهردار جدید که فرصت خدمت به این شهر را پیدا کردند باید بدانند که در پشت این فرصت منفعت طلبانی در صدد پیدا کردن فرصت سوء استفاده از آنها هستند، از این رو باید آنها هوشیارانه عمل کنند و با اتحاد، همدلی به مقابله با زیاده خواهان بپردازند.
وی یادآور شد: در نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم از بالاترین ارزش ها محسوب شده از این رو باید مسئولان در هر پست و مقامی این فرصت را غنیمت شمارند.
هاشمی اظهارکرد: این امر مسئولیت کارگزاران در نظام را بسیار سنگین کرده و مسئولان نیز باید بدانند که فرصت خدمت آنها برای نظامی است که با خون بیش از 200 هزار شهید و صدها مدافع حرم به ثمر نشسته است.
وی گفت: یکی از مواردی که در شهر در تراز نظام اسلامی باید محقق شود تامین رفاه و آسایش شهروندی برای گسترش امنیت، عدالت و معنویت است که امیدواریم شهردار جدید این شهر نسبت به تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشد.
فرماندار بوشهرگفت: امسال در حوزه های مختلف فرهنگی، بهداشتی و عمرانی اعتبارات خوبی برای شهر عالی شهر پیش بینی شده که انتظار می روند با بهره وری لازم شاهد افزایش امکانات موجود در شهر عالی شهر باشیم.
عباس جمشیدی افزود: در این ارتباط یک برنامه چهارساله نیز برای شهر عالی شهر پیش بینی شده که امیدواریم به دستاوردهای مناسبی دست پیدا کنیم.
شهردار جدید عالی شهر گفت: تعامل سازنده بین شهرداری و شرکت عمران عالی شهر سرعت بخش روند خدمات رسانی در این شهر است.
مهدی قائدی افزود: در سطح شهر مشکلاتی مانند خشکیدگی فضای سبز و بحران در وضعیت حمل و نقل شهری وجود دارد که امیدواریم بتوانیم آنها را برطرف کنیم.
وی یادآور شد: این شهر از لحاظ بهداشتی نیز وضعیتی نامناسب دارد که باید در این ارتباط اقدامات لازم پیش بینی و عملی شود.
قائدی ادامه داد: وضعیت شهر به گونه ای نیست که بتوان مشکلات را حل و فصل کرد بلکه باید با تعامل بین دستگاهی شاهد ایجاد عزم جدی برای حل مشکلات موجود در سطح شهر باشیم.
در این آئین از فعالیت های سه ساله بشیر احمدی شهردار سابق تجلیل و مهدی قاعدی به عنوان شهردار جدید عالی شهر معارفه شد.
شهرجدید عالی شهر از توابع شهرستان بوشهر است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.