به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنج شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ افزود: مبلغان باید معروف ها را تقویت کرده و منکرات را با زبانی مناسب و در قالب های صمیمی و معروف بیان کنند و در پیشگیری از منکرات بکوشند.
صفایی بوشهری ادامه داد: ماه های محرم و صفر یک فرصت ارزشمند برای مبلغان و روحانیون است از این رو باید در این 2 ماه نهایت استفاده برای ترویج فعالیت های دینی صورت گیرد.
وی یادآورشد: قیام امام حسین (ع) محدود به یک زمان خاص نبود بلکه خورشید فروزان هدایت الهی است که خداوند تقدیر کرد که در تمامی اعصار آینده همگان از همه لحاظ حسینی باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مبارزه امام حسین (ع) با طاغوتیان باعث تنومند شدن درخت اسلام شد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: اگر امروز می بینیم اسلام جایگاهی دارد این جایگاه را مدیون ایثار امام حسین (ع) است که تمام هستی خود را تقدیم راه دوست کرد.
وی خدامحوری و مبارزه با مستکبران را از وجوه مشترک انقلاب اسلامی و قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: حضرت امام خمنین (ره) با درسی و مدلی که از قیام عاشورا گرفته بود در قرن کنونی اسلام را احیا کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
وی افزود: دشمنی دشمنان روز به روز با انقلاب اسلامی بیشتر می شود و جنگ تحمیلی، تحریم ها و بتازگی اظهارات سخیف رئیس جمهوری آمریکا عمق کینه، عداوت و دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی را نشان می دهد و در این میان نقش مبلغان در تقویت روحیه انقلابی مهم است.
حجت الاسلام یعقوب شاهمیری از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در حاشیه این همایش به ذکر توسل و مرثیه خوانی در وصف سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) پرداخت.
7212/6043*8
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خداظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.