به گزارش ایرنا، وحید مرادی چهارشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این بازی سعی داشتیم با گرفتن سرعت بازی به استراتژی خود برای کسب امتیاز برسیم.
وی بیان کرد: شاهین بوشهر بازیکنان با تجربه و شایسته ای دارد و همین امر کار را بیش از پیش برای تیم داماش گیلانیان سخت کرده بود.
مرادی ادامه داد: شرایط نامساعد آب هوا به دلیل گرما و شرجی نیز کار را برای 2 تیم سخت کرده بود ولی با این وجود بازیکنان داماش توانستند با نتیجه قابل قبولی زمین بازی را ترک کنند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وقت تلفی بازیکنان داماش گفت: تیم داماش در این بازی قصد وقت تلف کردن نداشت و در اندک دقایق توقف بازی نیز دلیل آن گرمای هوا بود.
مرادی یادآور شد: تصمیم داور برای توقف بازی در وسط 2نیمه نیز خود گواهی بر شرایط گرم زمین مسابقه است که کیفیت زیادی از بازی 2 تیم گرفته بود.
وی در ارتباط با تیم های مدعی صعود به لیگ یک گفت: شاهین و داماش با توجه به ظرفیت خوب خود از شانس های اصلی صعود به لیگ یک هستند که امیدواریم با ادامه روند موفق خود در این فصل به هدف اصلی برای صعود دسترسی پیدا کنند.
شاهین بوشهر با این تساوی هفت امتیازی شد و تیم داماش گیلانیان نیز به چهارمین امتیاز خود در این فصل دست یافت.
شاهین بوشهر در هفته چهارم بازی ها در یزد به مصاف تیم فولاد می رود و داماش گیلانیان نیز در خانه با شموشک مازندران دیدار می کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.