به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در آیین تجلیل از 82 دانش آموز ممتاز شهرستان گناوه و منطقه بندرریگ در همایش جوانه های امید افزود: این همایش گوشه ای از نتایج مثبت و اثربخش طرح تقویت بنیه عملی که ایده پرداز و مبتکر آن استاندار بوشهر است.
وی اظهارکرد: ثمره بزرگ این حرکت را در سال های آینده که وقتی فرزندانمان به عنوان مدیران آینده جامعه اسلامی زمام امور را در عرصه های مختلف در دست گرفتند بهتر خواهیم دید.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هدف و انگیزه این چنین نشست ها و تجلیل از دانش آموزان باید به عنوان یک فرهنگ تکریم علم آموزی در جامعه نهادینه شود و الگوسازی برای سایر نخبگان باشد.
وی افزود: برپایی این برنامه برق شادی را در چهره خانواده ها نمایان کرده و آغازی است برای یک حرکت بزرگ و جهش عملی خوب در استان بوشهر که بتواند جایگاه واقعی خود را در بین استان های کشور بدرستی پیدا کند.
وی با بیان اینکه بدون توجه به آموزش وپرورش که محور توسعه و تربیت و تعلیم است ، کار سایر بخش ها ناقص می ماند، گفت: اگر بخواهیم به توفیقی در جامعه اسلامی دست یابیم در گرو نگاه و توجه خاص به آموزش و پرورش است.
مدیر آموزش وپرورش استان بوشهر هم هدف از برگزاری همایش جوانه های امید را تقدیر از دانش آموزان دارای استعدادهای برتر عنوان کرد و گفت: همایش جوانه های امید در 10 شهرستان این استان با همکاری استانداری، فرمانداریها، شوراها و بخشداریها و دهیاران برگزار شده است.
ناصر کرمی افزود: طرح تقویت بینه علمی که با ایده استاندار بوشهر از 3 سال پیش دراین استان آغاز شده باوجود کارشکنی و سنگ اندازای هایی که مواجه شد نتایج اثربخش و مفیدی بدنبال داشته است.
وی گفت: باتوجه به مفیدبودن این طرح درصددیم که آن را دائمی و گسترده تر و ازجمله در دوره ابتدایی اجرایی کنیم.
در این آیین از 82 دانش آموز ممتاز شهرستان گناوه و منطقه بندرریگ تجلیل شد که به دختران یک قطعه سکه ربع بهار آزادی و پسران حواله دوچرخه اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با 103 هزارنفر جمعیت دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.