به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی آشناگر در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار مسئله ای غم انگیز که قلب هر انسان آزاده ای را بدرد آورده اما مدعیان حقوق بشر از استمرار جنایات ددمنشانه عاملان آن سکوت پیشه کرده اند.
وی گفت: سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت ها و ظلم بزرگی که بر زنان و مردان مظلوم و مسلمان میانمار در حال انجام است لکه ننگی برای آنان است.
امام جمعه موقت گناوه اظهارکرد: حقوق بشر واقعی در مکتب غدیر است و باید مسلمانان با الگوگیری از این مکتب در برابر دشمنان ایستادگی کنند.
وی با تبریک عید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: همه ما باید به غدیر توجه داشته باشیم و وظیفه داریم در ترویج فرهنگ علوی در جامعه بخصوص بین آینده سازان ممکلت مجدانه تلاش کنیم.
آشناگر از متولیان برپایی برنامه های دهه امامت و ولایت که امسال بسیار خوب و پرمحتوا برگزار شده تقدیر کرد.
نمازگزاران گناوه ای در پایان نمازجمعه همگام با دیگر نقاط کشور ، بمنظور اعلام همبستگی و حمایت از مردم مظلوم میانمار از مصلای جمعه تا چهار راه بنیادشهید و امور ایثارگران در راهپیمایی شرکت کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعار 'سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن ' و ایاایهالمسلمون اتحدو اتحدو ' و مرگ بر اسرائیل و آمریکا از مسلمانان بی گناه میانمار حمایت و اقدام های خصمانه و ضد بشری توسط ارتش و بوداییان آن کشور را محکوم و خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی با عاملان این جنایت شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.