به گزارش ایرنا، سید حسین محمدی حسینی روز سه شنبه در بازدید از شرکت بسته بندی و عمل آوری آبزیان مرجان بیدو شهرستان دیلم افزود: این منطقه ویژه با رویکرد صنایع پایین دستی مراحل آماده سازی متانول، پلی اتیلن و سایر پلی مری ها در آن انجام شده و بزودی کارگاه ها تجهیز و فعال خواهد شد.
وی حضور شرکت شهرک های صنعتی با حضور سرمایه گذاران بخش های مختلف را دراین منطقه نوید بخش دانست و اضافه کرد: با نگاه تازه به صنعت این منطقه، مشکلات اشتغال افرادجویای کار تا حدودی برطرف خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان بوشهر ادامه داد: برنامه و رویکرد دولت تدبیر و امید بویژه در دوره دوازدهم، توسعه متوازن صنعت در نواحی محروم و مناطق کمتر توسعه یافته است.
فرمانداردیلم گفت: این شهرستان به عنوان منطقه ای راهبردی با دارابودن 65 کیلومتر مرز آبی، محل نقطه ورودی 3 استان فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به استان بوشهر و فرودگاه نیازمند نگاه ویژه است.
حسن اسماعیلی افزود: از ابتدای دولت یازدهم، با همت و مساعدت ویژه استاندار بوشهر، کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان با محوریت شهرستان دیلم در بخش صنعت توازن مطلوبی بین جنوب و شمال استان برقرار شد.
وی با اشاره به نبود فعالیت در شهرک صنعتی دیلم و متروک ماندن زمین های این منطقه، گفت: درآینده نزدیک پنج واحد صنفی با ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقم 600 نفر در آن به بهره برداری خواهد رسید.
فرمانداردیلم اظهارکرد: سال 96 نقطه آغاز توسعه صنعت دراین شهرستان خواهد بود که با همت سرمایه گذاران بومی و نگاه ویژه دولت تدبیرو امید به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.
شهرستان دیلم در 200 کیلومتری شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/7215**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.