به گزارش ایرنا، بهرام رضائیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با ابقای مهدی تارتار به عنوان سرمربی و گرفتن برنامه ها و فهرست بازیکنان پیشنهادی تمرینات در موعد مقرر آغاز شد که همین امر باعث موفقیت تیم تاکنون شده است.
وی بیان کرد: برگزاری بموقع اردوهای داخلی و خارجی نیز از جمله عواملی بود که به بهبود وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم کمک شایانی کرد.
رضائیان افزود: در این ارتباط مجموعه تیم فوتبال پارس جنوبی نیز بطور شبانه روزی تلاش می کند تا روند صعودی تیم همچنان ادامه داشته باشد.
وی در ارتباط با وضعیت پرداختی پارس جنوبی جم به بازیکنان گفت: تیم ما با همه بازیکنان و مربیان تسویه حساب کرده و اکنون به هیچکدام از مجموعه تیم بدهی نداریم.
رضائیان، در ارتباط با امکان اینکه پارس جنوبی به سرنوشت تیم هایی مثل برق شیراز دچار و یکباره افت کند، اظهار داشت: ما تجربه چنین تیم هایی را داریم و فراموش نمی کنیم که یک تیم تازه لیگ برتری شده هستیم و برای اثبات توانایی های خود باید نهایت تلاش خود را بکار بنندیم تا در پایان فصل یک رتبه ارزشمند کسب کنیم.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم اکنون با 13 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تیم پرسپولیس 10 امتیازی در رده نخست لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.