به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی از مشکلات عمده‌ای که خانواده‌های زیر پوشش این نهاد بویژه در مناطق محروم و مرزی در فصل های سرما و گرما از آن رنج می‌ برند، کمبود شدید وسائل سرمایشی و گرمایشی است.
وی با اشاره به گرمای شدید تابستان‌ در بوشهر و بالا بودن هزینه تامین یک دستگاه کولرگازی، گفت: این اقدام عملیاتی برای رفع نیازهای اولیه مددجویان مناطق محروم درزمینه وسایل سرمایشی، با برنامه ریزی صورت گرفته و با کمک و مشارکت خیران در 2 مرحله اجرا می شود.
وی با بیان اینکه برای تهیه این شمار کولر گازی 14میلیارد و 400میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این میزان هزینه از محل اعتبارات کمیته امداد، وام قرض الحسنه و کمک خیران تامین شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: درمرحله اول این طرح توزیع 432 دستگاه از این کولر گازی ها به ارزش هفت میلیارد و 200میلیون ریال در دست اجراست و مابقی در مرحله دوم بزودی در بین نیازمندان توزیع می شود.
لطفی با اشاره به اینکه 11 هزار خانوار در مناطق محروم و روستایی زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر قرار دارند گفت: از مردم، خیران و دستگاههای اجرایی انتظار می رود برای رفع نیازهای ضروری این خانواده ها و فرزندان آنها، با کمیته امداد تعامل و همکاری داشته باشند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.