حمید کللی فر روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: از بین این 200 بازیکن 12 نفر در رده سنی امید و زیر 23 سال جذب تیم شاهین شدند.
وی بیان کرد: برای جذب بازیکنان بزرگسال نیز تاکنون 80 درصد از بازیکنان مورد نیاز شاهین جذب شدند و امروز و فردا نیز 2 بازیکن جدید جذب می کنیم.
کللی فر با اشاره به اینکه 80 درصد بازیکنان مدنظر خود را جذب کرده ایم گفت: 20 درصد باقیمانده که موفق به جذب آنها نشدیم نیز به دلیل تاخیری است که در شروع تمرین های شاهین رخ داد.
سرمربی شاهین بوشهر اظهار داشت: به دنبال جذب یک مهاجم تمام کننده هستیم که گفت وگوهایی در این زمینه آغاز شده و امیدواریم با جذب سه بازیکن یاد شده با تمام بازیکنان به اردوی بروجن اعزام شویم.
وی یادآور شد: در بازار نقل و انتقالات تیم شاهین جاسم یاسر الهی دروازبان شایسته این تیم قرارداد خود را با شاهین تمدید کرده است.
سرمربی شاهین بوشهر بیان کرد: میانگین سنی بازیکنان شاهین در فصل جاری نسبت به فصل گذشته 6 تا 7 سال پایین تر آمده و تیم جوان شده است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای موفقیت شاهین استفاده کنیم.
کللی فر افزود: مدت زیادی تا شروع بازی های لیگ 2 فوتبال کشور نداریم سعی می شود در این مدت اندک با تمام توان خود را برای مسابقات مهیا کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز اظهار داشت: در تیم های پایه شاهین بازیکنان مستعدی وجود دارد که از این بازیکنان در سال گذشته 2 نفر با درخشش خوب خود راهی تیم لیگ برتری فولاد خوزستان شدند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.