محمد نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دیدارهای پایانی گروه یک تیم کیا رامهرمز با نتیجه 3 بر 2 برابر ایفا سرام اردکان یزد به پیروزی رسید و تیم فرش رضا مبارکه نیز پس از اینکه در وقت قانونی بازی در برابر سرخ پوشان کرمانشاه به نتیجه 5 بر 5 دست یافت در ضربات پنالتی از سد این تیم گذشت.
وی بیان کرد: در دیگر بازی گروه یک نیز تیم پارس جنوبی با نتیجه 3 بر صفر چالوس را شکست داد.
نجفی افزود: از این گروه تیم های پارس جنوبی و ایفا سرام اردکان یزد راهی مرحله دوم مسابقات فوتبال ساحلی کشور شدند.
وی ادامه داد: در گروه 3 بازی ها نیز مقاومت گلساپوش یزد با نتیجه 8 بر 1 تیم دهیاری صادق آباد را از پیش رو برداشت و تیم دریانوردان بوشهر نیز با نتیجه 4 بر 3 از سد تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری گذشت.
نجفی بیان کرد: از این گروه نیز تیم های مقاومت گلساپوش یزد و دریانوردان بوشهر راهی دور دوم شدند.
وی گفت: موج گناوه نیز که در بندر گز بازی های خود را برگزار کرد همراه به ملوان بندر گز راهی دور دوم شدند.
نجفی افزود: در دور دوم مسابقات تیم های پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلسا پوش یزد، شاهین خزر رودسر، موج گناوه و شهرداری تبریز در گروه نخست قرار گرفتند.
وی گفت: تیم های شهرداری بندرعباس، ملوان بندرگز، دریانوردان بوشهر، ایفاسرام اردکان یزد و شهریار ساری نیز در گروه دوم با هم به رقابت می پردازند که زمان و مکان بازی های این 2 گروه بزودی مشخص می شود.
نجفی ادامه داد: مسابقات مرحله دوم در 2 گروه پنج تیمی به صورت 2 مرحله ای برگزار و 2 تیمی که از گروه خود در مجموع 2 مرحله بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله نهایی صعود می کنند.
وی افزود: مرحله نهایی با حضور چهار تیم صعود کرده برگزار می شود که در قالب آن تیم ها در یک گروه بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.