به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی محمدی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی حل مشکلات واحدهای صنعتی استان بوشهر افزود: این 111 واحد شامل 81 طرح و واحد صنعتی دریافت تسهیلات رونق تولید و 30 واحد صنعتی برای استفاده از تسهیلات نوسازی و بهسازی است.
وی بیان کرد: امسال پیش بینی تسهیلات بانکی مورد نیاز از منابع داخلی بانک های عامل استان برای طرح ها و واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات با 32 درصد افزایش نسبت به پیش بینی سال گذشته پنج هزار و 350 میلیارد ریال برآورد شده است.
حسینی محمدی یادآور شد: در چهار ماه نخست امسال 14 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برای پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شده است.
حسینی محمدی با اشاره به اجرای طرح رونق تولید بیان کرد: بنگاههای اقتصادی دارای مشکل نظیر سرمایه در گردش، اقساط معوقه بانکی، امور مالیاتی و غیره می توانند به منظور فعالیت دوباره واحد خود، در خواست لازم را به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در این سازمان ارائه کنند تا نسبت به بررسی آنها از راه حل قانونی اقدام شود.
وی با تاکید بر ادامه روند حمایت از طرح ها و واحدهای صنعتی استان بوشهر وفق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جاری افزود: صاحبان صنایع، معادن و متقاضیان دریافت تسهیلات یاد شده با ارائه مدارک و مستندات مورد نیاز می توانند از فرصت موجود برای رونق صنعت بیشترین استفاده ممکن را داشته باشند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.