به گزارش ایرنا، غلامعلی میگلی نژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: طبق تفاهم نامه و توافقاتی که با پایگاه هوایی انجام گرفت این جاده سلامت درحاشیه خیابان آزادگان ( خیابان فنس) احداث می شود.
وی بیان کرد: احداث جاده سلامت از طرح های مهم شهرداری بوشهر است که با اجرای آن محیطی مناسب، ایمن و شاداب برای شهروندان فراهم خواهد شد تا بتوانند از مجموعه خدمات متنوع این طرح با محوریت سلامت و بهداشت فردی و عمومی بهره مند شوند.
میگلی نژاد یادآور شد: این جاده در حاشیه خیابان آزادگان بوشهرحد فاصل میدان جانبازان تا سه راه خیابان رجایی به طول یکهزار متر و عرض 12 متر عملیات آن آغاز شده که روند اجرای آن نیز براساس بازدید صورت گرفته مطلوب ارزیابی شده است.
وی با اشاره به اینکه اعتبار جاده سلامت از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوشهر اجرا می شود اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در جاده سلامت، ایستگاه ها و غرفه هایی طراحی خواهند شد تا شهروندانی که در این جاده به پیاده روی، قدم زنی و دوچرخه سواری مشغول هستند بتوانند با توقف در مسیر جاده، از برنامه های متنوع غرفه ها بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: چکاپ رایگان شهروندان، تحرک و ورزش، بیان مسائل تغذیه ای، ارائه دانستنی های روانشناسی به منظور کنترل استرس، غربالگری و کنترل وزن، فشارخون و دیابت، آگاهی بخشی درزمینه اعتیاد و روشهای پیشگیری از آن از جمله برنامه های طراحی شده در غرفه ها خواهد بود.
میگلی نژاد بیان کرد: در طول این مسیر با اجرای فضای سبز علاوه بر ایجاد محیطی زیبا که جنبه های بصری این قسمت از شهر را افزایش می دهد موجب افزایش سرانه سبز بوشهر نیز خواهد شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.