به گزارش ایرنا، سید جواد رضوی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای مبارزه با انواع سرقت ها، گروه ویژه ای تشکیل و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان و کشف سرقت ها آغاز شد.
وی بیان کرد: با تحقیقات میدانی انجام شده توسط عوامل انتظامی سه تن از سارقان شناسایی شده پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.
رضوی افزود: متهمان در بازجویی های صورت گرفته به 21 فقره انواع سرقت اماکن خصوصی، منزل و داخل خودرو اعتراف کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با انواع جرائم خشن و با توجه به آثار منفی تیراندازی بر امنیت عمومی جامعه، این فرماندهی با همکاری دستگاه قضائی اقدامات گسترده را برای پیشگیری از وقوع تیراندازی ها درشهرستان دشتستان انجام شده است.
رضوی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و طرح های عملیاتی خلع سلاح، پیگیری و کشف سریع تیراندازی ها، شناسائی و کنترل متهمان سابقه دار، تعامل نزدیک با اعضا شورای تامین و جلب همکاری های مردمی در زمینه کاهش تیراندازی ها تلاش چشمگیری صورت گرفته است.
وی یادآور شد: در شهرستان دشتستان میزان وقوع تیراندازی ها در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 42 درصد کاهش داشته که امیدواریم با تقویت تعاملات و همکاری های مردمی شاهد موفقیت های بیشتری در این زمینه باشیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.