به گزارش ایرنا، علیرضا رزمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی و کنترل خودروها به یک دستگاه تریلر در حرکت در جاده اهرم به بوشهر مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی 575 کیسه چهل کیلویی برنج با مارک 'غزال'، فاقد مدارک مثبته گمرکی بدست آوردند.
رزمی، ارزش برنج کشف شده را برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد و 150میلیون ریال بیان کرد و افزود: در همین ارتباط ه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی گفت: همچنین یک محموله بزرگ شامل انواع قرص نیروزا به ارزش 11 میلیارد و 500 میلیون ریال در یک انبار شهرستان تنگستان کشف شد.
رزمی افزود: در اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در برخورد با قاچاقچیان عمده و شاخص کالا، با انجام عملیاتی هماهنگ یک انبار دپوی کالای قاچاق در شهرستان کنگان کشف شد.
رزمی افزود: در مرحله اول عملیات فرد مشکوک تحت نظر قرار گرفت و مشخص شد وی با دپوی یک محموله مواد نیروزا قصد دارد در فرصت مناسب اقدام به توزیع آنها در سراسر کشور کند.
رزمی ادامه داد: در یک عملیات مشترک با همکاری پلیس آگاهی، یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی منزل مسکونی که از آن برای انبار کالای قاچاق استفاده می شد مورد بازرسی قرار گرفت و یکهزار و 303 قوطی قرص نیروزا در انواع مختلف بدست آمد.
جانشین فرمانده انتظامی یادآور شد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انشتار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.