در ادامه این مطلب آمده است: امروز میزبان حسین ماهینی، ملی پوش بااخلاق هم استانی بودم.
در این دیدار پیشنهاد کردم ایشان با سازماندهی لازم، استعداد یابی در کلیه شهرستانهای استان را عهده دار شود.با ساخت حدود 250 زمین چمن ورزشی مینی فوتبال در شهرها و روستاهای استان، فوتبالیستهای مستعدی بروز و ظهور خواهند یافت.
امسال با ساخت چند زمین چمن فوتبال بزرگ، همه بخشهای 25گانه استان نیز از دسترسی استاندارد برخوردار می شوند.قطعا استان در امکانات فوتبال، در کشور برترین خواهد بود.
با احداث 250 زمین والیبال در بوستانهای امید روستاها و شهرها، دسترسی بی نظیری برای رشد والیبال تدارک دیده شده است.
مجموعه ورزشهای ساحلی بوشهر بعنوان برترین مجموعه در سطح کشور که پارسال احداث شد نیز می تواند ما را برای میزبانی جام جهانی فوتبال ساحلی و رشد فراگیر استان در این ورزش، مهیا کند.
احداث مرکز بین المللی ورزشهای آبی کشور در بوشهر نیز، امسال با مشارکت وزارت ورزش و سازمان میراث، با حدود 20 میلیارد تومان هزینه، شروع می شود و بوشهر دارای تنها و اولین مرکز دارای استاندارد بین المللی در کشور خواهد بود.
با برنامه ریزی و امکانات مورد اشاره، در والیبال، ورزشهای ساحلی و انواع قایقرانی بوشهر خواهد درخشید و حرف برای گفتن خواهد داشت.
در فوتبال، با وجود جوانان موفقی نظیرماهینی، طارمی و قائدی و امکانات بی نظیر مثل 250 زمین چمن در سراسر استان وبا استعدادیابی، می توانیم آینده درخشانی رقم بزنیم.
6047/6045** خبرنگار: مونا عیدان ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.