به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: نیروهای نظامی و امنیتی کشور با ایثار و جانفشانی هر گونه حمله تروریستی علیه کشور را به شدیدترین نحو ممکن پاسخ می دهند.
وی یادآورشد: طرح بی ثباتی و ناامن کردن ایران که با فرستادن گروههای تروریستی در کشور دنبال می شود محکوم به شکست است و این طرح چیزی جز اتحاد و همدلی بیشتر مردم ایران به دنبال ندارد.
امام جمعه بوشهر افزود: هرچند جهان استکبار به دنبال ایجاد ناتوی عربی است ولی باید بداند ایران همانند کوه ایستاده و آمریکا نمی تواند جوهره انقلابی ایران اسلامی را تغییر دهد.
وی بااشاره به تحولات منطقه ای با کشور قطر افزود:باید برنامه ریزی دقیق و نظام ارتباطی پایدار در رابطه با قطر شکل گیرد تا بتوان از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برد.
صفایی بوشهری با محکوم کردن طراحی نوین در خاورمیانه به سرکردگی آمریکا گفت: هرچند آمریکا درصدد راه اندازی جنگ نیابتی با ایران است اما باید بداند این ملت همانند هشت سال دفاع مقدس هر گونه تعرض را به شدت پاسخ می دهد.
وی یادآورشد:درشرایط بحرانی منطقه خاورمیانه، قطر در محاصره اقتصادی، سیاسی و حقوقی قرار گرفته، تیم های تروریستی فعال تر و شدت حمله به یمن نیز افزایش یافته است.
صفایی بوشهری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران گفت: تامین منافع ملی به منزله تمام اموری است که باعث رشد شاخصه های پیشرفت و توسعه کشور می شود.
وی گفت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان مسئولان باید برای کاهش مشکل کم آبی تلاش کنند.
6045/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.