به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) در دشتستان ضمن تبیین ویژگی‌های شخصیتی امام راحل و تأثیر این ویژگی‌ها در موفقیت آن بزرگوار افزود: امام (ره) شخصیتی همیشه پیروز بود و رمز پیروزی او، شخصیت مملو از ایمان ایشان بود.
وی با بیان سیره و اندیشه های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی یادآور شد: اخلاص و اتکال به خداوند در راه رسیدن به هدف از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی امام(ره) است.
مصلح، به ظرفیت ماه مبارک رمضان به عنوان فرصتی مناسب برای تربیت دینی، خودسازی و کسب معارف اسلامی اشاره و بیان کرد: مردم در این ماه به صورت خودجوش در مجالس و محافل قرآنی و دینی شرکت می کنند که باید برای این برنامه ها بطور هدفمند برنامه ریزی شود.
فرمانده سپاه دشتستان گفت: 14 و 15 خرداد برنامه های ویژه ای در سطح شهرها و روستاهای شهرستان برگزار خواهد شد که محور همه برنامه ها گفتمان امام و ولایت و بیان سیره و زندگی امام بزرگوار خواهد بود.
سرهنگ نعمت الله غلامپور افزود: در شهر برازجان مرکز دشتستان نیز برنامه ویژه ای در مصلی نماز جمعه بعد از نماز ظهر و عصر روزهای 14 و 15 خرداد برگزار خواهد شد.
7213/5032**
خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.