سید حسین حسینی محمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز در ایام ماه مبارک رمضان شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر، خرما، زولبیا و بامیه، آش و لبنیات و سایر اقلام تدابیر ویژه ای برای نظارت مستمر بر اصناف در این استان در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: طرح نظارتی پایش بازار به منظور جلوگیری از هر گونه کمبود، گران فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات بویژه اقلام پر مصرف شهروندان توسط اکیپ های بازرسی در استان در دست اجراست.
حسینی محمدی با تاکید بر اینکه همکاری سایر دستگاه های اجرایی مرتبط می تواند نقشی موثر در کنترل بازار داشته باشد، اضافه کرد: همچنین گشت های مشترک بازرسی و نظارت با مشارکت تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد، فرمانداری، اتاق اصناف و شرکت غله وخدمات بازرگانی به منظور نظارت بر عملکرد واحد های صنفی و جلوگیری ازتخلفات احتمالی به صورت ماهیانه در استان انجام می شود.
وی ادامه داد: رعایت درصد سود قانونی خرده فروشی و عمده فروشی، نصب برچسب قیمت، صدور فاکتور رسمی در مقابل فروش کالا، تداخل صنفی و همکاری اصناف با بازرسان طرح نظارتی ویژه ایام مبارک رمضان الزامی است و رعایت نکردن این موارد تخلف محسوب و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
حسینی محمدی تاکید کرد: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان بوشهربه صورت شبانه روزی فعال و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مرتبط با این سازمان شکایات خود را از طریق شماره تلفن 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی اعلام تا در اسرع وقت بررسی شود.
7210/6043**
خبرنگار: سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.