رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان گناوه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی، انتخابات را مظهر وحدت و شکوه مردم و یکی از راههای تحقق شعار مردم سالاری دانست و گفت: حضور پرشور و با نشاط جامعه دانشگاهی در انتخابات 29 اردیبهشت وظیفه ای ملی است که باید ضمن حضور پررنگ خود، تک تک جامعه را به شرکت حداکثری ترغیب کنیم.
مرتضی سیاوشی افزود: هر چه حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد دشمن مایوس و ناکام و بر اقتدار و ابهت و عظمت نظام بیش از پیش افزوده می شود.
دانشجوی رشته حقوق دانشگاه پیام نور گناوه گفت: انتخابات عرصه مهم تصمیم مردم در سرنوشت کشور است که حضور حداکثری در این رویداد سیاسی مهم پشتوانه مطمئن برای نظام اسلامی خواهد بود.
زهرا امام حسنی افزود: مردم باید نامزدی را انتخاب کنند که اصلح و وعده هایی که توان اجرا شدن آن را ندارند، ندهند.
دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه پیام نور گناوه گفت: دانشجویان علاوه بر حضور پرشور و آگاهانه خود در روز انتخابات،می توانند نقشی مهم در انتخاب افراد شایسته برای اداره امور کشور داشته باشند.
صدیقه هاشمی زاده افزود: از نامزدهای داوطلبی که پا به عرصه رقابت در انتخابات گذاشته اند انتظار می رود با رعایت اخلاق و تقوی انتخاباتی بدور از شعار به فکر خدمت به مردم باشند.
دیگر دانشجوی دانشگاه پیام نور گناوه در رشته مدیریت گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی برای هر ایرانی است.
منیژه هاشم زاده افزود: همه دشمنان نظام و انقلاب منتظرند که میزان مشارکت مردم را ببینند و لازم و ضروری است که هر ایرانی که دل در گرو مملکت و نظام دارد برای افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رای تلاش و همت کند.
وی بابیان اینکه مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این دور از انتخابات ثابت خواهند کرد که خود تصمیم گیرنده آینده خود و سرنوشت میهن عزیز هستند، اضافه کرد: انتخاب صحیح ما مسیر پیشرفت و توسعه آینده کشور را مشخص و ترسیم می کند.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گناوه نیز با اشاره به اینکه حضور نیافتن در انتخابات، اعتراض اجتماعی است که پیرو نارضایتی از وضعیت اقتصادی، فرهنگی وسیاسی حاکم بر آن کشور اتفاق می افتد، گفت: حضور نیافتن چنین اقشاری در انتخابات مساوی با برد آن دسته از افرادی می شود که به لحاظ احساسی عمل کرده و با ظاهربینی فریب تبلیغات پوپولیستی نااهلان و عوام فریبان را می خوردند.
احمدرضا ونکی افزود: انتظارات انتخاب کنندگان چندان مبهم نیست و امنیت اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و آزادی بیان و حقوق شهروندی که در قانون اساسی مبانی آن بخوبی مشخص و درج شده آن چیزی است که مردم می خواهند.
مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه نیز شرکت در انتخابات را نقشه راه آینده کشور و پاسخ قاطعانه به پروژه تهدید از بیرون توسط دشمنان دانست که در تلاشند در کشور بی ثباتی و ناامنی ایجاد شود.
ضرغام خرمی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای منجر به تقویت جمهوریت نظام اسلامی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی است، گفت: داوطلبان با وعده های محقق نشدنی نباید به این سرمایه ملی آسیب وارد کنند و صادقانه با افکار عمومی سخن بگویند.
یک دانشجوی رشته حقوق این دانشگاه و عضو تیم ملی ووشو پیام نور کشور هم گفت: باتوجه به اینکه انتخابات یک دموکراسی در دنیاست و هر چقدر میزان مشارکت مردم افزایش یابد، رونق دموکراسی هم افزایش پیدا می کند.
فاطمه آزاد اظهارکرد: شرکت در انتخابات برای هر ایرانی تکلیف است که دراین دوره باحضور حداکثری و پرشور آحاد جامعه یکبار دیگر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را به اثبات خواهیم رساند.
وی با بیان اینکه مردم از سرمایه های یک حکومت هستند، گفت: وقتی تمام جوامع بین الملل شاهد حضور و مشارکت گسترده ملت در انتخابات باشند می فهمند که کل جمعیت کشور محکم و استوار به نظام و انقلاب وفادار هستند.
وی بیان کرد: حکومتی که پشتوانه و حمایت مردمی نداشته باشد، نمی تواند در دنیا از حق و حقوق جامعه خود دفاع کند.
دانشجوی رشته شیمی این دانشگاه نیز گفت: شرکت در انتخابات باعث تقویت دین مبین اسلام و انقلاب و مایوس شدن دشمن در راس آن آمریکا می شود.
فاطمه شادزی، حضور حداکثری و دقت در انتخاب را 2 معیار مهم برای هر ایرانی دانست که باید به آن اهتمام جدی ورزد.
دوزادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا همزمان در روز 29 اردیبهشت برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.