به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی آهنگران پنجشنبه شب درتجمع حامیان حسن روحانی در بوشهر افزود: حضور مردم در این جلسه، لبخندها و نگاه های پر از امید شما بیانگر آن است که از راهی که برگزیده ایم هرگز برنخواهیم گشت.
وی با بیان اینکه ما اهل خشونت، بی قانونی، حرکت های بی خردانه و نابخردانه نیستیم ادامه داد: ما می خواهیم رئیس جمهورمان در دنیا عزیز باشد نه مانند کسانی که در سازمان ملل برای صندلی های خالی سخنرانی می کردند.
وی با بیان اینکه رئیس جمهوری باید نمادی از عقلانیت، خردورزی و متانت ملت ایران باشد، اظهارکرد: انتخابات فرصتی است که نشان دهیم مردم ایران ملت مقاوم و امیدواری هستند که بر اصول، ارزش ها و آرمان هایشان پایمردی می کنند.
وی افزود: مردم ایران در روز 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای با انتخاب آگاهانه خود نشان خواهند داد که می خواهند عزیز، دارای اقتصادی ارزشمند و خواهان تعامل سازنده با دنیا باشند.
این فعال سیاسی بیان کرد: ما نمی خواهم دولتی سرکار باشد که وزیر امور خارجه اش در هنگام ماموریت عزل شود و نهادهای ناظر بر منابع و ثروت های این کشور یک شبه منحل شوند.
وی یادآور شد: ما نمی خواهیم یک وزیر با امضای ساده 3.8میلیارد دلار سرمایه این کشور را در اختیار یک انسان فاسد و بی ریشه ای قرار دهد.
آهنگران افزود: ما می خواهم کشاورزی پررونق، صنعتی پویا و بازار صادرات فعال داشته باشیم و برای خرید کالاهای مورد نیاز گرفتار واسطه ها نشویم.
وی تاکید کرد: ملت ایران میخواهند ایران کشوری در تراز یکی از قدرت های بزرگ دنیا باشد.
این فعال سیاسی گفت: امروز در میانه راه هستیم نیمی از راه را با هم و کنار هم آمده ایم و باید این راه را ادامه دهیم.
آهنگران افزود: باید یاد آوریم آن روزهایی که دستبندهای سبزتان را با خشونت پاسخ دادند و چگونه دست های به هم فشرده شما را از هم جدا کردند.
وی اضافه کرد: برای مدرسه ها، دانشگاه ها، فرزندان و زنان فضای امن و نه فضای امنیتی می خواهیم.
آهنگران ادامه داد: ما دانشجوی ستاره دار، روزنامه نگاران دربند، توقیف فله ای روزنامه ها را نمی خواهیم بلکه فضای آزاد اطلاعات و دراختیار بودن شبکه های اجتماعی را می خواهیم.
وی گفت: ما فضای بداخلاقی، خشونت، تهمت و توهین را نمی خواهیم و برای این همه باردیگر در 29 اردیبهشت برای اسلام، ایران و فرزندان ایران رای مان را به نام حسن روحانی مزین می کنیم.
آهنگران افزود: حضور پرشور مردم در این آئین ها بیانگر این است که امید در کشور، در شهرها، کوچه و خیابانها زنده است و باید مراقبت کنیم این موج ارزشمندی که به لطف حضور، تشخیص و شعور شما اوج گرفته گرفتار بی قانونی، ساختار شکنی و بداخلاقی نشود.
وی اضافه کرد: کسی نباید برای دفاع از دولت حسن روحانی و دستاوردهای آن با کسی با خشونت و بی ادبی رفتار کند.
آهنگران اظهار کرد: اگر بی ادبی، خشونت، حمله به ستادها و با پاره شدن بنرها روبه رو شدید امید خود را از دست ندهید و در چارچوب قانون مراقبت کنید تا آرامش شما، شهر و منطقه به هم نخورد.
6047/6043/ 6037

خبرنگار: موناعیدان ** انتشار دهنده:عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.