به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز جمعه در مسجد شهید حر خسروی بندرگناوه افزود: تنهاچیزی که احساس کردم باید مسئولیت ستاد خیزش مردمی را تقبل کنم این بود که بر خود تکلیف دانستم که وارد عرصه شویم تا دولت و کشور در مسیر اصلی که منتهی به ظهور حضرت مهدی (عج) است، قرار بگیرد.
نماینده سابق مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همانگونه که قالیباف ابراز کرد نامزدهای رئیس جمهوری باید اموال خودرا به مردم ارایه دهند تا بفهمند چه سرمایه و ثروتی دارند و رئیسی دراین زمینه اقدام کرد.
وی افزود: آنها که می گویند وزیران دولت ثروت و اموال را به قوه قضاییه اعلام کرده اند به درد ما نمی خورد و باید به مردم اطلاع دهند و چرا طفره می روید.
موسوی نژاد گفت: امضا و تعهد در ارتباط با سند 2030 خیانت نیست؟ سندی که در آن تا 10 سال دیگر قرآن خوانی و مبانی اعتقادی را نمی توان در مدارس آموزش داد.
رئیس ستادسراسری خیزش مردمی در حمایت از حجت الاسلام رئیسی گفت: در بحث برجام چه تحریمی را برداشتند و تنها حکم اعدام خود را امضا کردیم.
موسوی نژاد افزود: باید تا یک هفته ای که به برگزاری انتخابات مانده حرکت کنیم و خانه به خانه و چهره به چهره به نگاه غرب گرایانه پایان دهیم.
وی اظهارکرد: رئیسی در دوران مسئولیت، شخصی پاک دست بوده و دنبال زندگی تجمل گرایی نیست که مردم با انتخاب صحیح و رای به ایشان وضع موجود باید تغییر کند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
خبرنگار: نعمت الله بهروزی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.