به گزارش ایرنا، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این آئین با تبریک مناسبت های اعیاد شعبانیه، روز ملی خلیج فارس، هفته کارگر و هفته معلم افزود: این اداره کل در سال 96 اجرای طرح سازمان شاد و پویا را در دستور کار خود دارد که یکی از راه های داشتن سازمان شاد، فعالیت ورزشی کارکنان است.
یونس خسروانی افزود: در این ارتباط زمین چمن مینی فوتبال در شعبه یک بوشهر برای استفاده کارکنان و خانواده های آنان اجرا شد تا آنها بتوانند در فضایی مناسب به ورزش بپردازند و با روحیه ای بانشاط در محل کار خود حضور یافته و به مخاطبان سازمان، بهتر و مهربان تر از گذشته، خدمت رسانی کنند.
وی بیان کرد: مساحت زمین چمن مینی فوتبال شعبه یک بوشهر، ٩٣٣ مترمربع است که برای تکمیل این پروژه به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: نورپردازی، رختکن، سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت و نظارت، از جمله امکانات کنونی این پروژه است.
بعد از افتتاح این پروژه، مسابقات فوتبال چهار جانبه بین تیم های فوتبال شعبه های 1 و 2 بوشهر، اداره کل استان و پیشکسوتان تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد که در آن تیم های شعبه 1 پیشکسوتان، شعبه 2 به ترتیب به عنوان های نخست تا سوم را کسب کردند و تیم اداره کل نیزکاپ اخلاق مسابقات را دریافت کرد.
برگزاری مسابقات روپایی بین فرزندان کارکنان و قرعه کشی بین خانواده های همکاران تامین اجتماعی استان بوشهر از دیگر برنامه های این آئین بود.
همچنین در حاشیه این مراسم و به مناسبت هفته کارگر از کارگران نمونه استان شامل سیدرضا حسینی، میثم نیکو، خالد دریاپیما، روح الله شکوری زاده و هادی درگوهر با اهدای لوایح و هدایی تجلیل شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.