آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اگرنامزدی با بررسی های علمی عددی را به مردم اعلام می کند بایدپس از رسیدن به آن مقام بتواند آن را اجرا کند زیرا در پایان مردم عملکرد او را بررسی می کنند.
وی اضافه کرد: اگر نامزدها در طول مسئولیت به وعده های خود عمل کنند بیانگر برنامه ریزی درست آنها است ولی اگر وعده ها محقق نشود ناتوانی مدیریتی آنها به اثبات می رسد.
امام جمعه بوشهر درباره حضور پرشور مردم در انتخابات بیان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات ضرورت جدی برای استقلال و اقتدار نظام در فضای ملی و بین المللی است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: به همین دلیل حضور پربصیرت و حماسی مردم باعث می شود نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای بین المللی دارای یک مصونیت فوق العاده شود.
وی یادآور شد: حضور پرشور مردم بعث می شود جهان استکبار در نوع برخورد با جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کند.
صفایی بوشهری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از اقتدار نظام دارد و حضور پربصیرت برای انتخاب اصلح با شاخص های مورد نظر رهبر معظم انقلاب ضروری است.
وی بیان کرد: مراعات اخلاق انتخاباتی، قانون مداری، انتخاب اصلح و حضور با بصیرت از ضرورت های انتخابات است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در باره اقتصاد مقاومتی بیان کرد: نگاه به ظرفیت ها و قابلیت های داخلی یکی از شاخص های برجسته اقتصاد مقاومتی است.
صفایی بوشهری ادامه داد: درون زایی درعرصه اقتصاد با نگاه برون گرایی بعنوان یک تعامل سازنده، موثر و با مدیریت داخلی نسبت به اقتصاد بین الملل باعث استقلال واقتدار ایران در عرصه اقتصاد می شود.
وی اضافه کرد: اگر درعرصه اقتصاد فقط نگاه و تکیه گاه ما خارج کشور باشد به طور قطع جهان استکبار ما را مدیریت می کند.
صفایی بوشهری تاکید کرد: در این شرایط جهان استکبارگلوگاه های اقتصادی کشور را خواهد فشرد و این امر سبب تعضیف اقتصاد ایران می شود.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: به همین دلیل رهبر معظم انقلاب براین نکته تاکید دارند که نگاه نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نه تنها درعرصه اقتصاد بلکه در همه امور باید به درون کشور باشد.
وی تاکید کرد: براساس نظر رهبر معظم انقلاب نامزدهای ریاست جمهوری باید زایش برنامه داشته باشند برهمین اساس برای حفظ اقتدار کشور، زایش تمام امور باید از درون باشد.
امام جمعه بوشهراظهار کرد: در این ارتباط توجه به ظرفیت های درونی و قابلیت های تاثیرگذار در فضای فراملی و بین المللی ضروری است.
صفایی بوشهری افزود: اگر برای اصلاح درون اساس و نگاه ما به بیرون باشد در این شرایط آنها ما را مدیریت می کنند اما اگر نگاه ما به درون باشد ما هستیم که آنها را مدیریت می کنیم.
6043/6047**خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.