به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد سه شنبه شب در جشنواره شهر آبی در این بندر افزود: رونق شادابی و نشاط به عنوان نیاز و حق جامعه یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید بوده که برپایی این جشنواره درهمین راستا است و باید این چنین برنامه هایی درطول سال تداوم یابد.
وی با گرامیداشت سالروز مبعث پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد(ص) اظهارکرد: پیامبر اعظم (ص) به نص قرآن پیامبر رحمت و پیام آور صلح و صفا بود و به عنوان بهترین الگو و اسوه، در تمام میادین و ابعاد زندگی بشریت است.
فرماندارگناوه با اشاره به هفته سلامت ، گفت: در دولت های دوران انقلاب به سلامت جامعه اهمیت و توجه ویژه ای شده که دراین میان خدمات دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت جایگاه خاصی در بین مردم دارد.
وی تقویت و افزوده شدن سمن ها را از دیگر اتفاق های خوب در دولت یازدهم دانست و از همکاری و مشارکت تشکل های مردم نهاد در برپایی این جشنواره تقدیر کرد.
دراین جشنواره یکی از کارشاسان نیروی انتظامی در باره آسیب های اجتماعی اعتیاد به موادمخدر و راهکارهای اصولی در پیشگیری از این پدیده خانماسوز مطالبی بیان کرد.
جشنواره شهر آبی باهدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دو شهر گناوه و بوشهر درقالب برپایی غرفه ها و برنامه های شاد آغاز شده و بمدت 3 شب ادامه دارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
/ 6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.