آنان روز در تماس با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در دیر اعلام کردند: جاده دیر به بردخون از جمله جاده های حادثه خیر این شهرستان است که به علت عرض کم، فقدان روشنایی مناسب و ایمن نبودن سالانه شاهد حوادث خونبار رانندگی است.
یکی از شهروندان دیری گفت: این جاده حد فاصل شهر دیر تا بردخون یکی از راههای پرحادثه و خطرناک این شهرستان است که در سالهای اخیر حوادث و تلفات زیاد رانندگی در آن خ داده است.
حسین احمدی افزود: جاده دیر به بردخون به طول 60 کیلومتر به دلیل وجود شرکت های پتروشیمی سیراف انرژی، متانول کاوه و وجود روستاهای ساحلی از بارترافیکی سنگینی برخوردار و برای رانندگان و مردم خطرناک است.
وی اضافه کرد: در مورد حل مشکلات جاده پیگیری های فراوانی شده است اما تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و مردم انتظار دارند که هر چه زودتر نسبت به ترمیم این جاده اقدام شود.
فرماندار دیر با تایید مناسب نبودن جاده دیر به بردخون گفت: جاده دیر به سمت بردخون دارای عرض کم و بسیار خطرناک است و ترمیم و تعریض آن مورد توجه قرار گرفته و تصمیم هایی برای تعریض آن با کمک شهرداری، اداره راه و شهرسازی و شرکت متانول در دستور کار است.
حمزه اعتماد افزود: جاده دیر به بردخون از مسیرهای بسیار پر تردد و مهم منطقه غربی شهرستان دیر است و بهسازی و نوسازی آن در دستور کار مسئولان مربوطه و دولت تدبیر و امید قرار دارد.
وی اضافه کرد: در فاز اول آن بطول 600متر از دیر تا شرکت سایپا 2 بانده شده و در فاز دوم آن تا شاهزاده ابوالقاسم بطول هفت کیلومتر اخیرا از طرف اداره راه و شهرسازی کار مطالعاتی انجام گرفته و امیدواریم هرچه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی گفت: در صورت ترمیم و بهسازی این مسیر، در توسعه و عمران مناطق روستایی طول مسیر، تردد آسان وسایل نقلیه و کاهش خطرات جانی و مالی مردم نقش بسزایی دارد.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قرار دارد.
7207/6043** خبرنگار:عباس بحرانی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.