به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید مفتخر پس پیروزی تیم ایران‌جوان بوشهر در مقابل فولاد یزد با بیان اینکه بازیکنان ایران‌جوان در نیمه نخست خوب بازی نکردند اظهار داشت: گل دریافتی از تیم فولاد یزد در نیمه نخست و در دقایق اولیه بازی، نتیجه خوب بازی نکردن بازیکنان ایران‌جوان در این نیمه بود.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم تغییر تاکتیک داده شد افزود: با تغییر تاکتیک در تیم ایران‌جوان، در نیمه دوم فشار بر روی تیم فولاد یزد بیشتر شد و با به ثمر رسیدن 2 گل  موفق  به پیروزی شدیم.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر با اشاره به اینکه این پیروزی تقدیم هواداران تیم  ایران‌جوان و تولد دخترم می‌کنم گفت: از حمایت مسئولان استان بوشهر به ویژه معاون  استاندار بوشهر که در ورزشگاه شهید بهشتی شاهد این بازی بود تقدیر می‌کنم.

مفتخر با اشاره به اینکه شرائط داوری تاثیرگذار در نتیجه نبود تصریح کرد: شرایط داوری مطلوب بود به‌گونه‌ای که در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود.

وی با بیان اینکه بازی هفته آینده ایران‌جوان بوشهر با سپیدرود رشت است تاکید کرد: در این بازی برای برد وارد میدان می‌شویم و تلاش می‌شود سه امتیاز این بازی کسب کنیم.

سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر با تاکید بر ادامه حمایت مسئولان استان بوشهر از تیم ایران‌جوان بوشهر تصریح کرد: مسئولان استان بوشهر تا آخر فصل لیگ دسته اول تیم ایران‌جوان بوشهر را حمایت کنند تا سهمیه این استان در این بازی‌ها حفظ شود.

دیدار دو تیم ایران‌جوان بوشهر و فولاد یزد با نتیجه 2 بر یک به سود تیم ایران‌جوان بوشهر به پایان رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612963
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.