به گزارش ایرنا، سرهنگ رهام رضایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا وارز ماموران مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی شهرستان با کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر حامل بار مشکوک شده و آن را توقیف کردند.
وی بیان کرد: پس از توقف و بازرسی از کشنده تریلر مقدار 13 تن زیتون شور قاچاق ساخت کشور یونان کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: در همین رابطه با ادامه تحقیق با هماهنگی مرجع قضایی، ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف یک انبار دپو در شهر کنگان شدند که در این انبار 17تن زیتون قاچاق کشف کردند
رضایی ادامه داد: در این ارتباط یک دستگاه کامیون توقیف و سه نفر متهم نیز تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دیر نیز گفت: چهار دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 350 میلیون ریال و یک دستگاه کمپرسور هوای خارجی به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در این شهرستان توقیف شدند.
حمید محمدی نسب افزود: ماموران کلانتری مرکزی شهر دیر در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برخورد با موتورسواران متخلف را اجرا کردند.
وی بیان کرد: با گشت های نامحسوس پلیس و رصد اطلاعاتی موتورسیکت های متخلف کشف وتوقیف شدند.
محمدی نسب با اشاره به اینکه موتورسیکلت های توقیفی فاقد هرگونه مدارک گمرکی هستند گفت: این افراد موتورسیکلت ها را به صورت غیرمجاز وارد کشور کرده بودند که در این ارتباط چهار نفر متخلف دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی در خصوص کشف و توقیف یک دستگاه کمپرسور هوای خارجی قاچاق نیز گفت: در راستای اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق و ارز و درپی رصد اطلاعاتی و اخبار مردمی مبنی بر بکارگیری یک دستگاه کمپرسور هوا غیرمجاز در یک معدن سنگ شکن (در حوالی کوه های اطراف روستای جاشک) کشف و توقیف شد.
وی بیان کرد: با کشف و توقیف کمپرسور یاد شده یک نفر متخلف دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد.
6047/7212** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.