به گزارش ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان به نقل از حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با مسئولان بهداشت ودرمان این شهرستان افزود: مجمع خیرین سلامت این شهرستان همیشه در کنار مسئولان است و تلاش های فراوانی برای برطرف کردن کمبودها ازخود نشان داده اند و انتظار داریم این عزیزان با تلاش و همت بیشتر برای حل مشکلات بخش درمان قدم های بیشتری بردارند.
وی گفت: با راه اندازی مجمع خیران در این شهرستان تاکنون قدم های خوبی در زمینه درمان و بهداشت صورت گرفته که وقف ساختمان به این مجمع و تبدیل آن به درمانگاه، خرید یک دستگاه سونوگرافی و 2 یونیت دندانپزشکی بخشی از آن است.
امام جمعه گناوه اظهارکرد: دستگاه سونوگرافی خریداری شده آماده انتقال به درمانگاه خیریه وقف شده است و 2 یونیت دندانپزشکی بزودی دریافت و به درمانگاه انتقال می یابد.
وی افزود: برای تامین دندانپزشک درمانگاه خیریه یک پزشک در تهران قول همکاری داده و در آینده نزدیک در این درمانگاه مستقر خواهد و فعال می شود.
امام جمعه گناوه گفت: همه شاهد تلاش های بی وقفه تیم پرکار شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در سالی که گذشت بوده ایم که از همه آنان قدردانی می شود.
رکنی حسینی گفت: با وجود اینکه مردم گناوه مطالبات و انتظارات بحقی دارند، در عین حال بضاعت شبکه بهداشت ودرمان نیز محدود است و ما به این مساله واقفیم اما انتظار داریم که با تلاش بیشتر مشکلات و کمبود های موجود با پشتکار و تعامل حل شود.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: تیم شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان درسال گذشته تلاش کرد تا خدماتی که خواسته و حق مردم است ارایه دهد اما دراین میان مشکلات و کمبود هایی هم وجود دارد که همکاری و همیاری بیشتر مسئولان را می طلبد.
دکتر علی زکی زاده افزود: اجرای طرح تحول سلامت دراین شهرستان که از دستاوردهای مهم دولت است با برنامه ریزی گسترده اجرایی شد که یک بخش از آن در حوزه درمان بوده است.
وی گفت: دراین حوزه هدف گذاری های عمده و زیادی وجود داشت اما به دلیل حمایت نشدن در زمینه تامین اعتبار مشکلاتی بوجود آمد که بحث متخصصان و کمبود پرداختی و کارانه به آنها بود که این مساله ارتباط مستقیم با ماندگاری آنان دارد.
وی افزود: حوزه بهداشت بخش دیگری از طرح تحول نظام سلامت است که دراین شهرستان از پارسال به صورت کامل اجرایی شد که با راه اندازی سامانه سیب و بحث تحت پوشش قرار دادن همه جمعیت شهری و روستایی در رده های سنی مختلف و با کمک گرفتن از مشاوران تغذیه، روان و پزشک همراه بود.
زکی زاده اضافه کرد: مطالبه گری حق مردم است و ما از آنان انتظار داریم در مواجهه با مشکلات، کمبود ها و کاستی ها، شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود را بصورت کتبی به شبکه بهداشت ودرمان انتقال دهند و ما هم وظیفه داریم تا حصول نتیجه مطلوب و رفع مسایل و ابهامات موارد گزارش شده را بررسی و پیگیری کنیم.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه از همراهی و همدلی مردم و کسانی که دغدغه اصلی آنها رفع مشکلات بخش درمان است تقدیر کرد و گفت: همراهی و پشتیبانی مردم که با انتقاد و پیشنهاد سازنده همراه با راه حل باشد می تواند هر مدیری را برای ارایه بهترین خدمات و تلاش در زمینه حل مشکلات جامعه یاری دهد.
وی اظهارکرد: در سال جدید با تلاش و تعامل بیشتری شاهد ارتقای سطح خدمات به مردم فهیم و عزیز این شهرستان خواهیم بود.
شهرستان گناوه با 102 هزار نفر جمعیت در شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.