به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز سه شنبه در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان گناوه در فرمانداری افزود: برهمین اساس داوطلبان شوراها نیز باید به شاخصه سلامت نفس توجه داشته باشند.
وی اظهارکرد: داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا با عملکرد مثبت خود باید آن ذهنیتی که در سراسر کشور نسبت به شوراها وجود دارد را تغییر و در رفع معضلات و مشکلات منطقه خود بکوشند.
خدری گفت: باتوجه به استقبال خوب داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی از ثبت نام و شوری که در بین مردم و فضاهای مجازی ایجاد شده انتظار می رود به زودی انتخاباتی با شکوه برگزار شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت بررسی صلاحیت داوطلبان، براساس تصمیم هیات عالی نظارت بر انتخابات افرادی به این مسئولیت گمارده شدند که حب، بغض و سایر مسائل حاشیه‌ای داوطلبان هیچگونه تاثیری در فعالیت آنها نمی گذارد.
خدری اظهارکرد: اعضای هیات نظارت در بررسی صلاحیت نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا سلیقه ها، جناحهای سیاسی و حزب ها را مد نظر قرار ندهند.
وی برضرورت اهمیت حفظ حرمت و آبروی افراد تاکید کرد.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیهشت 96 برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6047/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی* انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.