به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز یکشنبه در جلسه انتخاب معتمدان هیات اجرایی شهرستان دشتی افزود: در اوایل سال آینده شاهد 2 رویداد بزرگ سیاسی شامل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان هستیم.
وی اضافه کرد: پس از دستور آغاز انتخابات توسط وزیر کشور، برای انتخاب هیات اجرایی از میان معتمدان هر شهرستان و بخش نشست انتخابی تشکیل می شود که پس از انتخاب در کنار فرمانداری و بخشداری کار اجرای انتخابات را برعهده دارند .
فرمانداردشتی اظهارداشت: در این ارتباط امروز جلسه انتخاب معتمدان هیات اجرایی شهرستان دشتی برگزار شده که از میان معتمدان به ترتیب آرا آقایان خضر حسین پور، مجید مختاری، علی اشکو، علی عباسی، علی اسکندری، حمزه شریف نژاد، ابراهیم سعیدنیا و محمد قائدی به عنوان هشت نفر اصلی این هیات انتخاب شدند.
مهرجو اضافه کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه تا 6 فروردین سال آینده انجام می شود و افرادی که قصد نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند، می تواند با حضور در دفاتر پیشخوان نسبت به پیش ثبت نام اقدام و سپس برای تائید نهایی ثبت نام به فرمانداری و بخشداری های شهرستان مراجعه کنند.
مهرجو از همه مجریان و اعضای ستاد انتخابات خواست از ورود به فضاهای انتخاباتی له و یا علیه کاندیدها بجد پرهیز کنند.
وی تاکید کرد: به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید در مسیر قانون حرکت و زمینه برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه، نشاط و سالم را فراهم کنیم.
شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043** خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.