به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر و شورای هماهنگی ترافیک و حمل و نقل افزود: برنامه ریزی و کارکردن برای مردم این شهرستان که حق آنان است در طول سال به تناوب انجام شود.
وی اظهارکرد: ستاد خدمات سفر این شهرستان به منظور خدمات رسانی مناسب به میهمانان نوروزی فعالیت خود را آغاز و مسئولان کمیته ها انتخاب و با زیرمجموعه های خود نشست های مختلفی برگزار کرده اند.
وی گفت: توجه به رعایت مسایل ایمنی و امنیتی در دستور کار ستاد خدمات سفر است و ضرورت دارد که مدیریت بحران در طول ایام نوروز در آماده باش بسر ببرد.
فرماندار گناوه افزود: با برنامه ریزی های انجام شده پارکینگ های خودرویی شناسنامه دار شدند و ساماندهی موتورسیکت های خیابان طالقانی انجام شده است.
وی اظهارکرد: رعایت شئونات اسلامی، بهداشت و سرکشی از اماکن رفاهی و غذایی در دستور کار مسئولان کمیته های ستاد قرار گیرد.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری گناوه گفت: با توجه به ورود جمعیت زیادی از هموطنان به این شهرستان در ایام نوروز و تجارب سال های قبل، برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به میهمانان و مردم این شهر اندیشیده شده است.
حمزه مسعودی نیا افزود: ستاد تسهیلات خدمات سفر به منظور ارایه خدمات مناسب به شهروندان و میهمانان نوروزی چندین نشست برگزار و با تشکیل کمیته های 12 گانه 33 مصوبه گذرانده که عمده آنان اجرا شده است.
وی گفت : جایگاه مدیریت ساحل نیز در مکان جدیدی جانمایی شده است.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری گناوه بیان کرد: شورای هماهنگی ترافیک و حمل ونقل نیز جلسه های متعددی برگزار و 34 مصوبه اتخاذ کرده که بخش زیادی از آنها اجرایی شده است.
وی گفت: ستاد اسکان میهمانان نوروزی به منظور کاهش ترافیک خودرویی در 2 نقطه جنوبی و شمالی ورودی شهر مستقر شده است.
دراین نشست مسئولان کمیته های ستادخدمات سفر گزارشی از عملکرد حوزه های کاری خود ارایه کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با 102 هزارنفر جمعیت در ایام تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان است.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.