به گزارش ایرنا، عباس قلی پور روز یکشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی استان بوشهر درجمع خبرنگاران افزود: مابقی شکایت ها نیز روند بررسی آنها بر مدار قانون و با سرعت مناسبی درحال انجام است.
وی یادآورشد: در راستای احقاق حقوق مردم رسیدگی به شکایت ها با دستور استاندار بوشهر مبنی بر تشکیل کمیته رسیدگی به شکایت های مردمی انجام شده است.
قلی پور در ارتباط با اختلافات دستگاه های اجرایی استان بوشهر نیز گفت: تاکنون 118پرونده برای رفع اختلاف به استانداری ارجاع شده که 103 مورد آن رسیدگی و 10 مورد آن نیز در حال رسیدگی و مابقی نیز در آینده مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی افزود: 103 مورد رفع اختلاف بین دستگاه ها با تعامل بین دستگاهی حل شده که در غیر این صورت باید هزینه های دادرسی، هزینه احتمالی توقیف اموال، پرداخت حق الوکاله را متحمل می شدند.
این مقام مسوول گفت: تمام 103 رفع اختلاف بین دستگاه در دو نشست دو تا سه ساعته حل شده که این نشان از ظرفیت تعاملی خوب دستگاه ها است.
قلی پور ادامه داد: بطور میانگین ماهانه 30 پرونده دستگاه های اجرایی از استانداری مشاوره می گیرند که 80 درصد آن مربوط به دستگاه های اجرایی و مابقی آن مربوط به کارکنان است.
وی تاکید کرد: تعامل خوبی بین حوزه حقوقی استانداری و دستگاه های اجرایی استان بوشهر پیش آمده که این امر در کنار همکاری خوب محاکم قضایی و دادگستری باعث رفع بسیاری از مشکلات شده است.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.