یک فروند شناور دوبه با بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه متوقف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور دوبه با بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سرهنگ یدالله شرفی اظهار کرد: در اجرای تشدید و کنترل ورود و خروج و مبارزه جدی با قاچاق کالا، مامورین دریابانی کنگان موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور دوبه در آب‌های بندر گناوه شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: شناور کالاها را در قالب ملوانی و ته لنجی قاچاق در پوشش کالای تجاری بارگیری کرده که در بازرسی دقیق از شناور، ۲۶ هزار عدد پتو، هزار عدد اسباب‌بازی، ۱۲۰۰ عدد روغن زیتون، ۲۳هزار عدد لوازم یدکی خودرو، بیش از یک میلیون عدد کاپوچینو، ۶۹ هزار عدد انرژی‌زا، ۱۲ هزار عدد آناناس، هزار و ۷۰۰ لوازم خانگی، ۱۵۰۰ کیلوگرم چای و هزاران قلم کالا که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه ضمن اشاره به دستگیر یک نفر متهم، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۸۵۳ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

در پایان سرهنگ شرفی تأکید کرد: این فرماندهی با به کارگیری کلیه امکانات و کارکنان متعهد و زبده و کارآمد سد راهی برای قاچاقچیان کالا شده و اجازه ورود کالاهای خارجی را به کشور نخواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.