نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر باید حسب دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر باید حسب  دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا در هر منطقه انجام شود.

به گزارش جماران، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمع در جمع خبرنگاران در تشریح پیام آدینه با اشاره به پیام تلویزیونی رهبر انقلاب افزود: بی تردید حضور آمریکا در خاورمیانه به زیان ملت‌های این منطقه و موجب ناامنی و ویرانی و عقب ماندگی کشورها است.

وی یادآورشد:در شرایط کنونی امر مصلحت الزامی امت اسلامی «وحدت» در برابر تهدیدها و دشمنی‌های شیطان مجسم متجاوز و غدار و رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

امام جمعه بوشهر اظهارداشت: دشمن در مقام شکست ایران در سه مقطع کوتاه،میان و بلند مدت است و در اندیشه براندازی است.

صفایی بوشهری ادامه داد: دشمن در کنار تحریم به دنبال تحریف است که واقعیات را وارونه جلوه و روحیه مردم را تضعیف کند.

امام جمعه بوشهر گفت: دشمن آدرس اشتباه می‌دهد که باید در مقابل آمریکا کوتاه آمد ولی باید مقاومت کرد و با تکیه بر توانایی‌های ملی اقتصاد مقاومتی را توسعه داد.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان اظهارداشت: عید آسمانی و آموزنده قربان، عید سرافرازی انسان در عبودیت و امتحانات آسمانی انسان است که انسان با قربانی کردن تمام مظاهر ضد خدایی و اجرای فرامین خداوند به درجه والای تقوا و بندگی دست پیدا می‌کند.

صفایی بوشهری در ارتباط با حج نیز گفت: حج نعمت الهی است که باید ماندگار بماند چرا که رمز عظمت و قدرت امت اسلام و فریضه‌ای بی مانند است.

وی با قدردانی از کادر پزشکی ، درمان و گروه‌های جهادی در مبارزه با بیماری کرونا از مردم درخواست کرد تا به کمک های مومنانه خود ادامه و در کنار مسئولان به آسیب دیدگان این ویروس مساعدت کنند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: انقلابی گری به عمل است نه به حرف چون دشمنی زیاد است باید مساعدت‌ها و کمک‌های مومنانه گسترش پیدا کند.

صفایی بوشهری همچنین بااشاره به ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار  یاد و خاطره شهدای خبرنگار و پیشکسوتان عرصه خبر را گرامی داشت.

وی افزود: بی تردید جهان کنونی دچار تهاجم رسانه ای جهان استکبار به ویژه تهاجم خبری است و راه مبارزه با این پدیده ضد انسانی تشکیل جبهه مقاومت خبری در جهان به ویژه جهان اسلام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.