کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش بینی کرد دمای هوای برخی از نقاط این استان در هفته پیش رو به 50 درجه برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در هفته پیش رو دمای هوا در برخی از مناطق غیرساحلی استان به آستانه ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

به گزارش جماران، محمدرضا انصاری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا در برخی از ساعت‌ها با افزایش نسبی سرعت وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا و در سواحل استان، خلیج فارس به نسبت مواج می‌شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر تا پیش از ظهر فردا، بیشتر صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک خواهد بود.

انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا و در نوار ساحلی در برخی از ساعت‌ها شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در برخی از ساعت‌ها ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر و در فاصله از سواحل استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر خواهد بود.

انصاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته شهرهای اهرم و دیلم به ترتیب با ۴۶ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشته‌اند.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۷:۰۸، جزر دریا ساعت ۱۴:۵۹ و مد دوم ساعت ۲۰:۵۸ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.