فرمانده انتظامی استان بوشهر از رهایی گروگان 27 ساله در گناوه و دستگیری آدم ربایان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به رهایی گروگان 27 ساله در گناوه و دستگیری آدم ربایان، گفت: آدم ربایان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به ارتکاب این جرم اعتراف کردند و علت اقدام به گروگان گیری را اختلافات حساب مالی عنوان کرده‌اند.

به گزارش جماران، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی در پی کسب خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن مردی ۲۷ ساله، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان گناوه برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در جغرافیای محل وقوع، موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت سرنخی از عاملان آدم ربایی و مسیر حرکت خودروی آنها که به سمت یکی از استان‌های همجوار بود را شناسایی شد.

وی بیان کرد: مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، هر ۳ نفر آدم ربا را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

سردار واعظی گفت: آدم ربایان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به ارتکاب این جرم اعتراف کردند و علت اقدام به گروگان گیری را اختلافات حساب مالی عنوان کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: هر ۳ متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.